سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراقبت های پوست و مو صدف

نظر

صرافی OKEx چیست؟

در دنیای صرافی‌‌های ارزهای رمزنگاری شده‌‌، OKEx، طیف نسبتا وسیعی از جفت‌‌های معاملاتی و قابلیت معامله‌‌ی مستقیم به ارز فیات را ارائه می‌‌کند. همچنین، OKEx، در حال انجام اقداماتی برای توسعه‌‌ی بازار مشتقات ارز رمزنگاری شده به وسیله‌‌ی ارائه‌‌ی قراردادهای آتی است. به هر حال، براساس دستورالعمل‌‌هایی امکان دسترسی ساده به آن وجود ندارد. 324 اشتراک OKEx ، محصول صرافی OKCoin است. اوکی‌‌کوین، محصول فکری Star Xu است. OKEx برای اوکی‌‌کوین، همانند Coinbase برای GDAX است و که هر کدام ، به گروه‌‌های مختلفی از سرمایه‌‌گذاران، کمک می کنند. اوکی‌‌کوین وجی‌‌داکس، با تمرکز بر معامله‌‌گران ارز رمزنگاری‌‌شده‌‌ حرفه‌‌ای‌‌تر، طراحی شده‌‌اند.

پیشینه OKEx

OKEx که در اصل، در سال 2014 و در چین، تأسیس شد، دومین صرافی رمز ارز بزرگ جهان از لحاظ حجم است. شاخه‌‌ قرارداد آتی بیت کوین آن، به تنهایی، هرروزه، تقریبا 1.5 میلیارد دلار برحسب حجم تولید می‌‌کند. اخیرا OKEx، همانند Binance رقیب، به مجمع‌‌الجزایر ارز رمزنگاری شده‌‌پسند Malta، تغییر مکان داده است.

کدام کشورها مجازبه معامله در OKEx هستند؟

در میان صرافی‌‌های رمز ارز، OKEX، درباره‌‌ی اینکه دقیقا چه افرادی مجاز هستند که در آن مشارکت نماید، استاندارد نسبتا بالایی وجود دارد. در حال حاضر، OKEX، برای شهروندان هنگ‌‌کنگ، کوبا، کره‌‌ی شمالی، ایران، کریمه، سودان، مالزی، سوریه، ایالات متحده‌‌ی آمریکا و سرزمین‌‌های آن، بنگلادش، اکوادر، بولیوی و قرقیزستان، قابل استفاده نیست. این کشورها، یا در فهرست تحریم‌‌های شورای امنیت ملل متحد قرار دارند یا استفاده از پلتفرم‌‌های معاملاتی برای شهروندان آن‌ها، به گونه‌‌ای محدود یا ممنوع است. در رابطه با ایالات متحده، ارزهای رمزنگاری شده، همچنان در وضعیت قانونی بسیار مبهمی قرار دارند. مسئله، منوط بر این است که آیا ارزهای رمزنگاری شده را می‌‌توان به عنوان اوراق بهادار، طبقه‌‌بندی نمود یا خیر و این امر، عمدتا براساس حقایق خاص مربوط به هر موقعیت، تعیین شده است. بنابراین، اگر صرافی‌‌هایی که کوین‌‌های متعددی، یعنی تمام کوین‌‌ها را ارائه می‌‌کنند، اقداماتی برای بازداشتن شهروندان ایالات متحده از فعالیت در صرافی‌‌های خود انجام ندهند، در خطر تخلف کردن از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار می‌‌گیرند. این امر، این تصمیم را توسط برخی از توسعه‌‌دهندگان توکن منعکس می‌‌کند که به علت ترس از این که شاید توکن‌‌ آنها، بعدا اوراق بهادار فرض شود و درنتیجه، یک فروش اوراق بهادار غیرقانونی برگزار شده باشد، شهروندان ایالات متحده را از عرضه‌‌ها‌‌ی اولیه‌‌ی سکه محروم می‌‌نمایند. در این مورد، درجات قانون‌‌گذاری، مبهم هستند و احتمالا، مدتی به همین صورت باقی می‌‌مانند. تصمیم OKEx مبنی بر محروم نمودن آشکار ایالات متحده و کشورهای دارای وضعیت قانونی بحث‌‌برانگیز پیش از سازمان ملل متحد ، از تصمیم‌‌های اتخاذشده توسط سایر صرافی‌‌های مشابه، محتاطانه‌‌تر است. این امر، همانطور که در جمع‌‌بندی خود توضیح خواهیم داد، لزوما چیز بدی نیست.

ثبت‌‌نام حساب اکی اکس

با فرض این که شما در یک کشور موافقت نموده با OKEx قرار دارید، اولین مرحله برای معامله در این پلتفرم، ایجاد حساب است. صفحه‌‌ ورود اولیه، ساده است. OKEx، مجددا به شما درباره‌‌ فهرست کشورهای ممنوع خود تذکر می‌‌دهد و سپس، شما را وادار به ارائه‌‌ یک آدرس ایمیل یا شماره‌‌ تلفن برای نام کاربری خود می‌‌کند. در این زمان، یک رمز عبور ورود نیز ایجاد می‌‌شود و برای ادامه دادن، شما باید ایمیل خود را به منظور یک رمز برای ورود به فرم ثبت‌‌نام ظرف 60 ثانیه، بررسی نمایید. OKEx سطوح راستی‌‌آزمایی مختلف بسیاری ارائه می‌‌کند که هر کدام از آن‌ها، دارای مجموعه‌‌الزامات و مزایای خود هستند. یک راستی‌‌آزمایی سطح یک، دسترسی به اکثر بخش‌‌های سایت OKEx به همراه یک حد معامله‌‌ی 2.000 دلاری را اعطا می‌‌کند و تنها نیاز به یک ملیت، نام کاربری و شماره‌‌ی ID شناسایی دارد. یک راستی‌‌آزمایی سطح دو، همراه با دسترسی به تمام کارکردهای معاملاتی و یک حد 200.000 دلاری روی می‌‌دهد. این دسترسی، به قیمت یک عکس از خود و اطلاعات هویتی شما صورت می‌‌گیرد. یک راستی‌‌آزمایی سطح سه، حد معامله‌‌ی شما را به 500.000 دلار افزایش می‌‌دهد و مستلزم اثبات ویدئویی هویت شما می‌‌باشد. در صورتی که در فرآیند ایجاد حساب به مشکل غیرمنتظره‌‌ای برخورد کنید، OKEx، یک پایگاه داده‌‌ FAQ (سوالات متداول) نسبتا جامع و پشتیبانی مشتری فعال مفیدی دارد. یک موضوع جزئی بسیار موردبحث، این است که FAQ و سایت‌‌های پشتیبانی، شما را از https://www.okex.com به https://support.okex.com انتقال می‌‌دهند. کلیک کردن روی علامت رنگی برجسته‌‌ی‌‌ OKEx در گوشه‌‌ی سمت چپ بالا، شما را به جای صفحه‌‌ی اصلی سایت اصلی، به صفحه‌‌ی اصلی پشتیبانی می‌‌برد. برای بازگشت به سایت اصلی، باید روی لینک خاکستری کمرنگ و کوچک OKEx در گوشه‌‌ی سمت راست بالا کلیک کنید.