سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراقبت های پوست و مو صدف

نظر

عینک‌های آفتابی تنها به‌عنوان لوازم شیک مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بلکه آن‌ها از چشم‌های ما در برابر نور خورشید و پرتوهای مضر مختلف محافظت می‌کنند.

این عینک‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در‌دسترس هستند. از ستاره‌های فیلم‌ها گرفته تا معمولی‌ترین افراد، به احتمال زیاد همه دارای یک عینک آفتابی هستند.

 

جدید ترین مدل های عینک‌های آفتابی فروشگاه پاسارگاد همیشه مد روز هستند و هرگز از مد نمی‌افتند. شکل آن‌ها بارها و بارها دچار تغییر و تحول می‌شود، اما هیچ وقت از بین نمی‌روند.

 

در اینجا 10 برند برتر و ارجح عینک آفتابی جهان را که در سال 2019 را معرفی می ‌کنیم.

 

 

 

10-  Burberry    

یک شرکت مد مستقر در لندن انگلستان است که برای عینک آفتابی، عطر و لوازم آرایشی معروف است و به‌عنوان یکی از برترین برند‌های عینک آفتابی در دنیا شناخته شده‌است.

 

این برند لوکس طرح‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که کیفیت و زیبایی بالایی دارند و در بین سایر برندهای عینک آفتابی راحت و قابل‌اعتماد هستند. این برند برای زنان و مردان جذاب است.

 

 

 

9- Dolce & Gabbana

در سال 1985 توسط طراحان ایتالیایی، دومنیکو دولس و استفانو گابانا تأسیس شد، یکی از معروف‌ترین برندهای معروف  سبک ایتالیایی در جهان است و محبوب‌ترین و مطلوب‌ترین برند بعدی  در جهان است که محصولات ممتاز را به مشتریان خود در سراسر جهان عرضه می‌کند.

 

محصولات جاودانه و مد روز دولس و گابانا همچنین شامل عینک‌های اصلاحی در میان دیگر خطوط تولید در سرتاسر جهان می‌شوند.

 

عینک‌های آفتابی مد روز و شیک این برند به یک‌اندازه در بین مردان و زنان محبوب است.

 

 

 

8- Versace

جیانی ورساک S.P.A معروف به ورساک نام یک شرکت مد لوکس ایتالیایی معروف جهان است که در سال 1978 میلادی توسط جیانی ورساک تاسیس شد.

 

Versace یک برند مد و سبک زندگی برای مردان و زنانی است که عاشق جذابیت فراوان و اغواکننده و استایل خاص و منحصربه‌فرد هستند که به‌سبب طراحی خوب و خاص از دیگر برندها متمایز باشد.

 

این شرکت مد ایتالیایی، امکان خریدهای آنلاین را برای همه افراد فراهم می‌کند. این سبک به خاطر ظرافت، زیبایی، سبک و طراحی‌های منحصربه‌فرد خود مشهور و در بین ترندهای برتر است.